Известие

Collapse
No announcement yet.

Предните габарити не светят, а крушките са наред

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Предните габарити не светят, а крушките са наред

    Заглавието казва достатъчно. Въпроса ми е, тия джвъги на отделен бушон ли са или как се управляват ? На пръв прочи т елементарен проблем, който не заслужава внимание...... но немога да мина технически преглед, ако тия две крушлета не просветнат.
    Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

  • #2
    Провери предпазители F1, F5 и F11 дали са здрави (таблото с предпазителите под волана).
    Ако са здрави, проблемът може да е в зелената кутия вдясно от таблото с предпазителите.
    На първо време виж да няма подваден конектор (на гърба на зелената кутия)
    Като дадеш контакт и изгаснат чек индикациите, тази която изобразява крушка и се намира най-вдясно не изгасва ли няколко секунди след останалите?
    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 18:05.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Имам индикация, че има изгоряла крушка и понеже всичко останало свети, помислих си за габаритите. Да, ама като тръгнахме да ги сменяме, те се оказаха здрави и понеже беше вече късно ги оставихме за "друг път".... Да ама заради това не минах технически преглед....

      Ще проверя предпазителите под волана, а до кутията как се стига ? Дясно ще рече до вратата ?
      Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Naso Покажи съобщение
        Имам индикация, че има изгоряла крушка и понеже всичко останало свети, помислих си за габаритите. Да, ама като тръгнахме да ги сменяме, те се оказаха здрави и понеже беше вече късно ги оставихме за "друг път".... Да ама заради това не минах технически преглед....

        Ще проверя предпазителите под волана, а до кутията как се стига ? Дясно ще рече до вратата ?
        До таблото за предпазителите. От дясната му страна и на около 1 -2 см от него. Зелена кутия с приблизителни размери като тези на таблото с предпазителите. Свяля се, като се развие една рапидка в средата на горната и страна. Конекторите са на гърба.
        Провери за не-добре включен конектор, студени спойки или изгорял транзистор вътре в нея.

        PS:

        Сигурен ли си, че крушките са с нормалната мощност, че контактуват добре в цоклите?


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение

          Сигурен ли си, че крушките са с нормалната мощност, че контактуват добре в цоклите?
          ... и дали не са сложили такива с фиксиращи щифтчета на 180 градуса вместо оригиналните Защото тогава често се стапя калая на долния контакт на крушката, намалява се изпъкналостта му и не контактува, а като свалиш и мериш крушката си е здрава
          ...
          155 1,6 TS 16V `96
          166 2,4 JTD `99
          147 1,9 JTDm 8V `07

          Comment


          • #6
            Когато включиш габаритите, премери с мултицет напрежението на двата кабела към цокъла спрямо корпус на колата (пробождайки изолацията).
            Ако измериш 0 волта, и предпазителите са здрави, ориентирай се към пинове 4 и 6 от конектор D на зелената кутия до предпазителите. Лош контакт, студени спойки, нещо изгоряло вътре в модула.............

            Ако измериш около 12 волта един от двата кабела, търси причината в лош контакт на крушката с цокъла.

            Ако измериш около 12 волта и на двата кабела, търси липсваща маса (-12 V) на съответния кабел.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Изплющяло транзисторче в клюкарката ако бушоните са здрави
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Оказаха се цоклите на самите крушки и верно имаше разтопен калай/олово или каквото е там. Вече светят, ама им нямам много вяра. За пред властите минаха и пак имаме преглед.....
                Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Naso Покажи съобщение
                  Оказаха се цоклите на самите крушки и верно имаше разтопен калай/олово или каквото е там. Вече светят, ама им нямам много вяра. За пред властите минаха и пак имаме преглед.....
                  Както е писал по-горе колегата endeavour, може крушките да не са оригиналните, при които щифтовете не са разположени на 180 гр. Тогава крушката не влиза добре в цокъла, упражнява слаб контакт спрямо плюсовата пластина, следва греене и разтопяване на контактната пъпка.
                  При мен беше същото и след като ми писна да им бая за да светят, един ден ги изхвърлих и сложих LED крушки. Светят прилично за габарит и са лед - студени.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment

                  Working...
                  X